Many More Branded Authentic Perfumes Will Be Added Soon!!!

HARGA yang ditawarkan adalah 10% - 40% lebih murah berbanding daripada HARGA KAUNTER kerana diperoleh daripada pembekal perfume yang SAH serta daripada kaunter perfume di shopping mall.

Gambar yang digunakan adalah sebagai RUJUKAN kerana ruangan yg terhad & memudahkan urusan pemilihan anda. Harga berubah2 bergantung kepada harga terbaik yang ditawarkan supplier. Sila rujuk harga yang terbaru.

Jika ada Jenama Parfum yang Tiada dimasukkan Boleh Bertanya dengan Mengisi "CONTACT FORM" Chantek2u.

Terima Kasih & Happy Viewing!!!

TERMA & SYARAT


PENGHANTARAN

  1. Pesanan dengan bayaran yang lengkap akan diproses dalam masa 12 jam. Kebiasaannya penghantaran akan dibuat pada hari bekerja yang berikutnya.
  2. Semua pesanan yang dibuat pada hari Jumaat, akan dihantar pada hari Isnin atau hari bekerja berikutnya jika pada hari itu jatuh cuti umum.
  3. Setiap pesanan hanya akan diproses apabila bayaran telah diterima. Bayaran hendaklah dibuat secepat mungkin selepas membuat tempahan. Bayaran boleh dibuat sama ada dengan deposit ke dalam akaun kami di kaunter bank, mesin deposit atau transfer secara online menggunakan perbankan internet. Jika kami tidak menerima apa-apa bayaran dalam tempoh tersebut, pesanan akan dibatalkan dan anda boleh membuat pesanan baru.
  4. Booking diterima dan DEPOSIT 50% daripada Harga Item yg ditempah sama ada Item "Ready Stock" atau "Pre Order". Tempoh Booking adalah selama 1 minggu dari tarikh pembayaran anda dan sekiranya dalam tempoh itu baki bayaran tidak dibuat, kami berhak melepaskan Item tersebut kepada pihak lain Deposit TIDAK akan dikembalikan....1st come 1st serve is Apply!!!
  5. Courier yang kami gunakan untuk penghantaran ialah perkhidmatan Poslaju (Pos Malaysia)
  6. Tracking Orders akan diberikan kepada anda sebaik sahaja barangan dihantar. Ini bagi memudahkan anda menyemak maklumat penghantaran dan mengesan lokasi barangan yang anda pesan.
  7. Masa dan tempoh penghantaran dikira berdasarkan HARI BEKERJA dan tidak termasuk hari Sabtu, Ahad dan cuti umum.
  8. Chantek2u berhak menolak mana-mana pesanan tanpa alasan.

KEROSAKAN/HILANG/KELEWATAN PENGHANTARAN

  1. Chantek2u tidak boleh dipertanggungjawabkan atas item yang mungkin rosak atau dihilangkan oleh pihak perkhidmatan courier
  2. Chantek2u tidak mempunyai kuasa ke atas kelewatan yang disebabkan oleh pihak courier.
  3. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab di atas barangan yang rosak disebabkan oleh kelalaian anda sendiri.
  4. Harga yang tercatat adalah TETAP dan tidak termasuk kos penghantaran (Jika dinyatakan sebaliknya).


Disclaimer: As all necessary precaution is taken in delivering all perfumes, we will not be responsible for any damage or loss items during delivery.
*all BEST BUYS & ON SALE items are not refundable,returnable or exchangeable*
Please understand all terms and conditions before trading with us. Thanks in advance!

0 comments: